Ben Greenfield   cu corpul lui zici că e nebun. Își injectează celule Stem, poartă toată ziua pe ochi gadget-uri ciudate, Ben Greenfield e fost BodyBuilder și a..." />
Ben Greendfield_Biohacking

Majoritatea dintre noi nu ne trăim viața la potențialul maxim. Nivelul nostru de energie, nivelul „trezirii” noastre nu e 100%. Poate că nici nu o să ajungem dar merită să încercăm să o luăm pe drumul ăsta. Merită să încercăm să ne transformăm într-o variantă a noastră din ce în ce mai bună.

Atunci când vezi ce face Ben Greenfield cu corpul lui zici că e nebun.

Își injectează celule Stem, poartă toată ziua pe ochi gadget-uri ciudate, fumează chestii dubioase, bea digestiv înainte de fiecare masă. Are doctoratul în Fiziologie, bio mecanică și nutriție umană. Acum nu știu dacă sunt 3 doctorate sau e unul singur cu o denumire mai lungă.

A concurat timp de două decenii în cele mai dificile competiții de anduranță: Iron man, spartan race, adventure race, bodybuilding. A combinat anii de „tranșee” ale concursurilor cu înțelepciune ancestrală și știință modernă.

A intervievat pe experții-experților în performanță, slăbit, recuperare, hormoni, creier, frumusețe, hormoni (da am zis de două ori hormoni) să ne livreze informația pe care se laudă că o deține.

De curând am văzut o prezentare în care recomandă următoarele lucruri după toate nebuniile pe care le-a experimentat.

  1. Dușuri reci dimineața: 20s rece – 10s cald;
  2. 100mg theanine în cafea pentru a proteja neurotransmițătorii;
  3. Exercițiu de respirație 7s-7s-7s-7s inspiri, stai, expiri, stai;
  4. Elimină uleiurile proaste din alimentația ta (ulei de palmier, siropul de porumb)
  5. Mănâncă organe animale (ficat, inima, creier, pipote);
  6. Creatină 5g/zi;
  7. Micro dose LSD 10-20mcg/zi pentru
  8. Dirty Genes carte;
  9. Deep Nutrition carte;
  10. Biology of belief book;
  11. Never eat alone;
  12. Quiet Book;
  13. Blue Zones
  14. HRV
  15. Postură corectă;
  16. Lumină roșie înainte de somn;
  17. CBD ajută la deep sleep;
  18. Foam roalling înainte de somn;
  19. Pentru arderea grăsimilor: Post 12-16 ore apoi  20min exercițiu aerobic apoi 2 minute expunere la frig;
  20. Rutină. Consecvența bate varietatea;
  21. Device-uri de masaj al intestinerlor;
  22. Supliment Colostrum
  23. Cocktail IV;
  24. Trambulină;
  25. Stretching;
  26. Mască săptămânală;
  27. Golf ball rolling ;
  28. Collagen 20-40g/zi;
  29. Recunoștiință zilnică;
  30. Terapia sunetelor – frequencies. Whole tones. Brian FM app. Binaural beats;
  31. Love, family, friends;
  32. Sex
  33. Meditație
  34. Scop

Ca să nu detaliez toate punctele de mai sus te poți uita la filmulețul următor dar te asigur că apoi o săptămână numai la asta te vei gândi. Cum să faci să trăiești 100% la potențialul maxim.

Enjoy și spune-mi cum ți se pare tipul printr-un comment.

Ti-a plăcut articolul?
Mă poți sprijini pentru a scrie mai multe prin Patreon!
#SănătateCurată | Sarea de baie - Lotus