Testosteron

Dacă alergi cu regularitate sau faci o activitate fizică aerobă s-ar putea să-ți compromiți nivelul de testosteron fără să știi. Nu-ți fă griji, nu ar trebui să-ți schimbi obiceiul de a alerga în fiecare dimineață sau seară îți recomand doar să iei în considerare ca exercițiile fizice să funcționeze în favoarea ta nu în detrimentul tău.

 

Conform unui studiu realizat de Universitatea British Columbia ateleții bărbați, care aleargă mai mult de 40 de mile / săptămână au nivelul de testosteron mai mic decât cei care se antrenează pentru distanțe mai scurte.

 

Nu trebuie să-mi zică nimeni asta că văd pe mine.

 

Deseori când mă antrenez sunt irasicibil, obosit, aproape de depresie în unele zile fără chef de…cică astea s-ar datora nivelului scăzut de testosteron sau lipsa unor minerale importante. Mai grav decât atât, un nivel scăzut de testosteron poate duce la boli de ficat, diabet, obezitate sau accidentări ale testiculelor.

 

SCAPĂ DE STRES – meditație și yoga;

 

EVITĂ MÂNCAREA PROCESATĂ datorită ingredientelor produse artificial;

 

EXERCIȚII SCURTE ȘI INTENSE – după 45 minute de exercitii, nivelul testosteronului scade, nu știu cum o să facem asta dar măcar merită să încercăm.

 

SEX DE 3-4 pe săptămână; (sau mai mult).

 

CONSUMĂ GRĂSIMI SATURATE;

 

MĂNÂNCĂ ANIMALE CRESCUTE BINE – evită cât mai mult carnea care nu e bio căci poate conține pastile sau chimicale care au un efect negativ asupra hormonilor tăi, automat asupra testosteronului;

 

ALIMENTE CARE SCAD NIVELUL DE TESTOSTERON: semintele de  in, alcool-ul (mai ales din bere), ceaiul de mentă;

 

Dacă mai apar informații pe parcurs, am să le adaug aici.

 

REFERINȚE:

  1. Running Is Bad for Testosterone
  2. The Effects of running on testosterone levelsThe effects of running on testosterone levels
  3. Eight Highly Effective Testosterone Boosting Tips
  4. The Top 10 Foods Proven To  Boost Testosterone by Sean Ward
Ti-a plăcut articolul?
Mă poți sprijini pentru a scrie mai multe prin Patreon!
Sporturile Individuale Au Murit
Forța: Mama Calităților în Orice Sport