General Stanley Mcchrystal

Sfaturile care urmează sunt răspuns la întrebarea pusă de Timothy Ferriss,  Generalului de **** Stanley McChrystal:

TF:„Care sunt trei teste sau practici ale militarilor pe care civilii le-ar putea folosi să-și întărească psihicul?”

SM: 

  • Primul sfat, ar fi să îți forțezi limitele mai mult decât crezi că ești capabil. Vei găsi noi granițe în interiorul tău.
  • Al doilea sfat e să te angrenezi unor grupuri care se supun și împărtășesc dificultăți, disconfort. Vei vedea că în momentul acelea când treci prin acel mediu dificil, vei simți cu putere dedicația comună, la ceea ce sunteți cu toții angrenați;
  • Al treilea, crează teamă și reușește ca alți indivizi să o învingă;

Poate că astea sunt răspunsurile la întrebarea de ce alergăm ultramaratoane, de asta ne place & suntem așa prinși de acest fenomen.

BONUS: Rutina de antrenament al lui Stanley McChrystal:

  • Set de flotări până la maximum de repetiții;
  • 100 abdomene, 3 minute plank, 2-3 minute Yoga;
  • Set de flotări până la maximum de repetiții;
  • 100 abdomene cu picioarele ridicate, încrucișate ,3 minute plank, 2-3 minute Yoga;
  • Set de flotări până la maximum de repetiții;
  • 50-100 de abdomene combinat cu abdomene cu picioarel ridicate;
  • Set de flotări până la maximum de repetiții;
  • 60 flutter-kicks, urmate de 1 minut în poziția întinsă, 1min30 plank, abdomene, 1min plank, 2-3 minute Yoga;

Stan: Apoi ies din casă și merg la sală pentru că sala deschide doar la 0530.

Se mai spune de Generalul Stanley că e tipul care aleargă zilnic 10 kilometri.

Se mai spun multe despre el, nu neparat lucruri bune dar unele obiceiuri le putem prelua de la oricare tip de persoane.

Cele bune,

Robert H. – Alergător montan.

Hajnal Robert Semnatura

 

 

 

Ti-a plăcut articolul?
Mă poți sprijini pentru a scrie mai multe prin Patreon!
Antrenează-te acasă! | Echipament
Cum am reușit să mă trezesc la 03 AM 4 zile la rând?