Archive: March 2016

plan de alergare 10km

Cursele de 10km sunt deseori subestimate in lumea alergătorilor de distanță lungă dar reprezintă un șut în fund puternic care te va ajuta să-ți îmbunătățești timpul de semimaraton (sau orice cursă). Este vorba despre cum te folosești de planul pentru sezonul tău.

10k training plan

Am să-ți (re)amintesc ce probabil știi. Pentru a atinge performanța maximă în 10 km. trebuie să îți îmbunătățești anduranța și viteza. Poți face asta alergând foarte mult, alergând mai repede sau o combinație dintre cele două. Pentru a scoate maximum din acest program, trebuie să fi alergat cel puțin de 4-5 ori săptămânal sau 50-60 km sau mai mult. Trebuie să fi familiar cu conceptul de antrenamente de viteză. Dacă nu îndeplinești condițiile de mai sus, te sfătuiesc să ieși…

Produse Isostar_Review

Există o gamă largă și variată de produse pentru îmbunătățirea performanței sportive. Exact cum există adidasul potrivit pentru fiecare picior, eu sunt încrezător că exstă și gelul potrivit pentru fiecare stomac.

Camping Van

Prima idee practică și romantică pe care a avut-o omul a fost să nu doarmă sub cerul liber și să-și găsească o peșteră confortabilă pentru el și familia lui. Acum una dintre cele mai romantice idei pe care le poate avea un om e să-și cumpere o “peșteră” pe roți, să o recondiționeze și să se plimbe pe unde vrea mușchiul lui.

Compressport - Sosete alergare montana - Alergare - Bike

Sărăcia te poate împlini. E profesorul care te învață cele mai dure lecții și care-ți pune capul pe umeri. Asta, dacă ai cap. Că la fel de ușor ți-l poți pierde în viciile care pândesc la fiecare colț.

metode de recuperare

Recuperarea după efort e unul din pilonii de bază ai evoluției sportive. În același timp e unul din principalele lucruri omise, căruia îi acordăm cea mai mică atenție. Acesta e capitolul unde mai am și eu de lucrat. În continuare voi prezenta metodele de recuperare după efort, clasificate temporal. Ce poți face și e recomandat pentru o recuperare adegvată: în timpul efortului; imediat după efort; zilnic; la intervale regulate (săptămânal/lunar/sezonier);  Informațiile sunt strict pentru ceea ce fac eu. Ce mi…