Andrei Rosu -

Spiritele sunt cam încinse și există două tabere.

Cei care cred tot ceea ce spune Andrei și ceilalți, care asociază numele lui cu o persoană nepotrivită pentru a da sfaturile pe care le acordă, un nonsportiv și neprofesionist.

Pentru a-mi ușura munca și pentru ca articolul să fie mai ușor de citit, voi numi prima categorie de oameni care-l cred (sau dau impresia că-l ascultă) orbește believeri și cea de-a doua, cei care-l blamează, hateri.

I-am numit așa doar de dragul de a da un nume celor două grupuri, nu pentru că mă încadrez în grupul beliveri-lor sau hateri-lor…dar am prieteni aflați în ambele tabere.

Dacă ai întrebări tu în ce categorie ești, poate filmulețul de mai jos, care e superhazliu, te va ajuta.

Din START afirm că problema nu e Andrei Rosu, ci imaginea pe care o  percepem legată de el.

 

Fiecare din oamenii dintre cele 2 tabere îl percep într-un fel. Până aici toate bune. Problemele și discuțiile apar pentru că cele două imagini percepute se bat cap în cap.

Cei din tabăra hateri-lor nu sunt de acord cu imaginea percepută de tabăra beliveri-lor și invers. Repet, Andrei nu este nici cum il percep beliverii, nici cum il percep haterii.

Cum îl văd beliverii?

  • Beliverii îl văd ca pe o persoană acreditată să acorde sfaturile pe care le dă;
  • Beliverii îl văd ca pe un supererou, iar dacă-i urmează sfaturile vor ajunge și ei în cartea recordurilor, alergători sau înotători de anduranță;
  • Beliverii îl văd trimisul domnului în a-i salva de păcatul leneviei;
  • Beliverii,  ale căror  activitate sportivă e inexistentă îl văd ca pe un alergător, înotător, biciclist bun, profesionist;
  • Beliverii care aleargă, îl văd ca înotător / biciclist bun;
  • Beliverii care aleargă, înoată, biciclesc se încadrează în categoria haterilor. Sunt foarte puțini oameni care fac ce face Andrei și-l apreciază.
  • Beliverii îl văd pe Andrei Roșu ca pe fostul membru al unui trupe muzicale care a ajuns in cartea recordurilor;
  • persoana potrivita căreia să-i dai 500 de euro să te învețe să alergi;

Cum îl văd haterii?

  • persoana care scoate cu greu 1:30 pe semimaraton – un rezultat mediocru;
  • fostul membru al unui trupe muzicale care s-a apucat de alergat, deci nu e acreditat să acorde sfaturile pe care le acordă;
  • persoana care a înotat Canalul…dar cu neopren;
  • câștigător al unei ETAPE de cupă mondială unde a participat alături de alți…2 concurenți;
  • omul care jefmănește persoanele inocente de 500 de euro ca să le dea câteva sfaturi și să le motiveze;

Ce este Andrei Roșu?

  • omul cu un marketing foarte bun. Comparabil cu cel al lui Arsenie Boca;
  • omul care oferă cel mai bun stil de leadership, prin exemplu;
  • omul care a ridicat cei mai mulți oameni de pe canapea și i-a îndreptat către o schimbare;
  • un bun familist;
  • un tip fain, altruist, înțelegător, empatic;
  • un leader de opinie;
  • omul foarte bun la time management;
  •  primul român care a trecut Canalul Mâneci înot, într-un neopren;
  • omul care vede succesul ca fiind un echilibru. Sport – familie – cariera;
  • omul care a conștientizat unde greșește și cu micile schimbări și-a îmbunătățit viața;
  • omul care a reușit să facă cel mai mare eveniment de fundraising  pentru cauze sociale prin Transmaraton; (câți alergători pot face asta?);
  • omul care a căutat sponsori pentru visele sale;
  • un om al acțiunii; acționează pentru visele lui;
  • omul alături de care am alergat 50 de km la un antrenament;
  • omul care a învățat să înoate și după 3 ani a traversat Canalul;
  • românul cu unul dintre cele mai populare și motivaționale TED speech;
  • omul care a realizat lucruri greu de făcut la prima vedere, dar cu motivație și concentrare, pot fi realizate. Orice poate fi realizat cu un bun management;

Ce nu face / este Andrei Roșu?

  • nu este un sportiv profesionist;
  • nu este un supererou / personaj fantastic. Este un om obișnuit;
  • nu este persoana potrivită pentru a-i da 500 de euro pentru a-ți oferi un plan pentru alergare. Eu sunt :))
  • traversarea canalului, enduroman, recordurile mondiale reprezintă realizări personale, NU performanțe sportive;
  • nu este Campion Mondial la vreun sport;
  • Andrei nu face performanță în triatlon. Mihai Bărăctaru o face în schimb;
  • Andrei nu face performanță în alergare. Marius Ionescu și alții câțiva o fac;
  • Andrei nu face performanță la înot… nu știu înotători români care fac asta, dar sunt sigur că există;

Andrei e exemplul că sportul nu înseamnă doar sport. Ci înseamnă a-ți creea o imagine favorabilă.

A fi agreat și acceptat și mai apoi sponsorizat. Lucru nu acceptat de toată lumea.

Pentru mine e ok și-i spun bravo lui.

Când voi vrea să-mi caut sponsori, nu să-i aștept să mă găseacă ei, voi acționa. Ca Andrei! 🙂

 

Andrei Rosu -alergator triatlonist

Alergare cu – Andrei Rosu

Ce cred eu în legătură cu programul CIA?

Încă n-am încheiat discuția. Am vorbit de imaginea lui Andrei, omul Andrei. Acum să luăm la puricat proiectul Coaching In Alergare. 

Primul lucru ce mi-a sărit în ochi, ca o musculiță în timp ce alergi, sunt prețurile. N-am crezut că există cineva care să ceară ~3000 de parai pentru a învăța pe cineva să alerge. Chiar și să-ți aducă medalia de (h)aur la vreo cursă importantă.

Totuși…

Într-o societate capitalistă, de obicei, prețurile sunt reglate în funție de cerere și ofertă. Deci, pe scurt, dacă există mulți oameni care plătesc pentru un produs, poți crește prețul și-ți mărești câștigurile.

Acum există și o strategie de produs.

Dacă vrei ca oamenii să-ți aleagă un produs anume, din mai multe, pui prețul mare la celelalte. Cred că despre asta e vorba despre produsul  CIA X-TREME care costă 489 EURO / luna (total 2934 EURO). Sunt curios câte persoane au aplicat pentru produsul X-treme.

Trecem la următorul “produs” CIA PERFORMANCE –  INVESTITIE: 189 EURO / luna (total 567 EURO).

Programul care a iscat disputa reprezintă salariul meu dintr-o lună. Cred că 1/2 din salariul unui corporatis aflat la început. Dacă e să te gândești logic, poți să-ți iei un laptop, dai 10 lei pe o cafea, îl conectezi la wireless și-ți găsești toate informațiile de care ai nevoie. Dar cumpărăturile, chiar și pentru programele de alergare nu se bazează pe logică, ci pe sentimente.

Dacă pe tine te-a convins că vei flutura steagul la următoarea competiție de pe podium și e un vis umed pe care-l ai, îi vei da de două ori suma.

Acum să facem un joc de rol. Să presupunem că Andrei ar fi promis 10% randament la portofoliul de acțiuni pe care-l ai la bursă. Sau că-ți va crește afacerea cu 10%. E cam același lucru. O promisiune la fel de vagă.

Aici e problema adevărată. Ambiguitatea celui 10%. Cât de mult / puțin înseamnă 10% în ziua de astăzi?

Pentru Marius Ionescu ar însemna să-i aducă recordul național, pentru mine n-ar însemna atât de mult, dar ar fi o îmbunătățire consistențială și cu cât sunt persoane care se pricep mai puțin la alergare (aici poate fi orice alt sport/afacere/portofoliu de acțiuni) cu atât ar însemna mai puțin.

Până la urmă, cei 500 de euro pentru cei 10% l-ar ajuta cel mai mult pe Marius decât pe orice alergător. Totuși, în cazul lui, knowhow-ul de care dispune CIA n-ar funcționa. Cred.

Problema nr.2 – personal nu apreciez faptul că Andrei se folosește de unele realizări parțial adevărate, pentru întărirea brandului personal.

Gen.

  •  177 de kilometri parcurți în cadrul unei alergări non-stop, în scop caritabil desfășurate între Brașov și București. Dacă stai să gândești puțin asta, nu-mi spune nimic. Doar dacă vreau să fac și eu exact același lucru, ar fi persoana potrivită căreia să-i cer sfatul și să-i fac cinste cu maxim o bere.
  • Primul om din lume care a cântat la tobe la Polul Nord – așa și?
  • Câștigător al Cupei Mondiale de Triplu Ultra Triatlon (11.4 km înot, 540 km bicicletă, 126 km alergare) și locul 2 la Quintuple Ultra Triathlon, Virginia (19 km înot, 900 km bicicletă, 210 km alergare). Știrea asta nu știu cât de adevărată e. Adică una e să fii câștigător de ETAPĂ de cupă mondială în fața a altor 2 participanți și una e să câștigi CUPA MONDIALĂ acreditată. Îndoielnică treabă.

Am scris cam mult și îmi place să cred despre mine că nu-s bun la bârfe, dar asta mi-a ieșit.

Eu îl apreciez pe Andrei pentru omul care este, nu pentru sportivul Andrei. Pentru că motivează mai mulți oameni decât ar face orice alergător profesionist.

 Cam atât.

 Robert.

Planul de antrenament pentru iarna (Gratis)
In cautarea unui obiectiv